Internetové obchody

02.12.2008 20:37

Z jistého důvodu jsem nedávno objednávala více věcí přes internet, zejména elektroniku. Popíšu vám proto své zkušenosti, třeba někomu ušetřím nervy a starosti :(

 

www.mall.cz

Velký obchod, který sdružuje různé menší. Jsem spokojená, dodávky byly rychlé a přesné. Dokonce mi v obchůdku Bartsport nabídli množstevní slevu, kterou jsem sice nevyužila, ale to už je jiná kapitola. 

www.soeasy.cz

Objednala jsem iPod, vysílačky a headsety k vysílačkám. Po deseti dnech se stále nic nedělo. Kontaktovala jsem pracovníky obchodu s tím, že si vyzvednu alespoň vysílačky, které měli skladem. Prý ano. Takže vysílačky mám.

Ohledně objednaného iPodu mi přišel e-mail, prý už ho vyřadili ze sortimentu. TAK PROČ MI TO NENAPSALI HNED PO PŘIJETí OBJEDNÁVKY????

A na headsety stále čekám... třeba se dočkám....

www.czc.cz

Objednávku neobvyklého typu set top boxu přijali. Pak mi po dobu čtrnácti dní chodil jednou denně e-mail o stavu mé objednávky. Termín dodání: neznámý. No a pak napsali, že už jej výrobce nevyrábí...

www.datart.cz

Asi dva dny po platbě mi přišlo oznámení, prý si zboží můžu vyzvednout na dohodnuté prodejně 3 dny po obdržení tohoto oznámení. Šla jsem tam šestý den a v prodejně zboží nebylo...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode